Тест. Черепашача графіка 2

Тестування

1.З допомогою яких команд можна повернути Черепашку наліво на кут 90 градусів ?


lt(-90)
rt(90)
left(-90)
right(90)
left(90)

2.Які команди потрібно виконати Черепашці, щоб нарисувати прямий кут ?


down; fd(100); lt(90); fd(100)
down(); fd(100); rt(90); fd(100)
down(); fd(100); fd(100); lt(90)
up(); fd(100); lt(90); fd(100)
up(); fd(100); rt(90); fd(100)

3.Які команди повинна виконати Черепашка, щоб намалювати відрізок синього кольору, довжиною 100 кроків і шириною 4 пікселі ?


a. color('blue'); width(4); down; forward(100)
b. color('blue'); width 4; down(); forward(100)
c. color('blue'); width(4); up(); forward(100)
d. color('blue'); width(4); down(); forward(100)
e. color('blue'); width(4); down(); forward 100
a.
b.
c.
d.
e.

4.Які команди повинна виконати Черепашка, щоб намалювати коло червоного кольору, радіусом 100 в точці О(0,0) і шириною лінії 3 пікселі ?:


a. color'red'; width(3); down(); circle(100)
b. color('red'); width 3; down(); circle(100)
c. color('red'); width(3); down; circle(100)
d. color('red'); width(3); circle(100); down()
e. color('red'); width(3); down(); circle(100)
a.
b.
c.
d.
e.

5.Які вказівки повинна виконати Черепашка, щоб нарисувати зафарбовану фігуру ? :


a. begin_fill() ... end_fill()
b. begin_fill ... end_fill()
c. begin_fill() ... end_fill
d. begin_fill ... end_fill
e. end_fill() ... begin_fill()

a.
b.
c.
d.
e.

6.Яка фігура буде нарисована Черепашкою?


from turtle import*
b=50; a=90
fd(b); lt(a)
fd(b); rt(a)
fd(b); lt(a)
fd(b); rt(a)
fd(b)

рівносторонній трикутник
квадрат
пунктирна лінія
східці
хрестик