# Проект. Площа круга
import math # завантажити в пам'ять модуль math
def calculate_ar(): # функція користувача без аргументів
r = float(r_entry.get()) # значення поля вводу(r_entry)
#об'єкту Entry присвоюємо r(дробове)
ar=math.pi * r**2 # обчислюємо площу круга ar
ar=round(ar,2) # округлюємо значення площі до сотих
ar=str(ar) # перетворюємо значення ar в рядок
ar_label.config(text=ar + ' кв.од') # присвоюємо текстовому
# полю виводу об'єкта ar_label text = ar
# Вікно
window = Tk() # створюємо вікно window класу Tk
window.title(" Проект: Площа круга. Виконав ... ...") # надаємо вікну назву
# Вставка малюнка
img = PhotoImage(file='question_mark.png' ) # пов'язуємо файл question_mark.png
# із змінною img
imgLbl = Label(window, # виводимо зображення у вікно window
image = img ) # через об'єкт Label
imgLbl.grid( row = 0, # виводимо малюнок в 0-вий рядок
column = 0, # 0-вий стовпчик
rowspan = 3, # об'єднуємо 4 клітинки зверху нульового стовпчика
padx = 3, # відступи по горизонталі 3 пікселі (peding - відступ)
pady=3 ) # відступи по вертикалі 3 пікселі
# Поле вводу радіуса
r_entry = Entry(window, # змінна r_entry об'єкта Entry з параметрами
width=10, # ширина поля 10 пікселів
font=('arial', 24)) # тип шрифта arial, а розмір = 24
r_entry.grid(row=0, # виводимо поле вводу Entry в 0-вий рядок
column=1 ) # 1-ий стовпчик
# МІтка виводу площі
ar_label = Label(window, # змінна ar_label об'єкта Label з параметрами
font=('arial', 24),
text="...?") # надаємо значення полю виводу ...?
ar_label.grid(row=0,
column=2, )
# Кнопка обчислення площі
e_button = Button(window, # змінна e_button об'єкта Button
text="Розрахунок площі",
width=20,
font=('arial', 14),
command=calculate_ar) # підключаємо функцію calculate_ar до кнопки Button
e_button.grid(row=1, # розташовуємо кнопку в клітинці таблиці рядок 1
column=1, # стовпчик 1
padx = 3, pady=3)
# Кнопка виходу
ex_button = Button(window,
text="Вихід",
width=20, font=('arial', 14),
command=window.destroy) # підключаємо функцію виходу destroy до кнопки Вихід
ex_button.grid(row=1, column=2, padx = 3, pady=3)
#
window.mainloop() # зациклюємо всі події вікна до команди вихід
import math # завантажити в пам'ять модуль math
def calculate_ar(): # функція користувача без аргументів
r = float(r_entry.get()) # значення поля вводу(r_entry)
#об'єкту Entry присвоюємо r(дробове)
ar=math.pi * r**2 # обчислюємо площу круга ar
ar=round(ar,2) # округлюємо значення площі до сотих
ar=str(ar) # перетворюємо значення ar в рядок
ar_label.config(text=ar + ' кв.од') # присвоюємо текстовому
# полю виводу об'єкта ar_label text = ar
# Вікно
window = Tk() # створюємо вікно window класу Tk
window.title(" Проект: Площа круга. Виконав ... ...") # надаємо вікну назву
# Вставка малюнка
img = PhotoImage(file='question_mark.png' ) # пов'язуємо файл question_mark.png
# із змінною img
imgLbl = Label(window, # виводимо зображення у вікно window
image = img ) # через об'єкт Label
imgLbl.grid( row = 0, # виводимо малюнок в 0-вий рядок
column = 0, # 0-вий стовпчик
rowspan = 3, # об'єднуємо 4 клітинки зверху нульового стовпчика
padx = 3, # відступи по горизонталі 3 пікселі (peding - відступ)
pady=3 ) # відступи по вертикалі 3 пікселі
# Поле вводу радіуса
r_entry = Entry(window, # змінна r_entry об'єкта Entry з параметрами
width=10, # ширина поля 10 пікселів
font=('arial', 24)) # тип шрифта arial, а розмір = 24
r_entry.grid(row=0, # виводимо поле вводу Entry в 0-вий рядок
column=1 ) # 1-ий стовпчик
# МІтка виводу площі
ar_label = Label(window, # змінна ar_label об'єкта Label з параметрами
font=('arial', 24),
text="...?") # надаємо значення полю виводу ...?
ar_label.grid(row=0,
column=2, )
# Кнопка обчислення площі
e_button = Button(window, # змінна e_button об'єкта Button
text="Розрахунок площі",
width=20,
font=('arial', 14),
command=calculate_ar) # підключаємо функцію calculate_ar до кнопки Button
e_button.grid(row=1, # розташовуємо кнопку в клітинці таблиці рядок 1
column=1, # стовпчик 1
padx = 3, pady=3)
# Кнопка виходу
ex_button = Button(window,
text="Вихід",
width=20, font=('arial', 14),
command=window.destroy) # підключаємо функцію виходу destroy до кнопки Вихід
ex_button.grid(row=1, column=2, padx = 3, pady=3)
#
window.mainloop() # зациклюємо всі події вікна до команди вихід