# Інформатика 6 клас Бондаренко 2019
# Практична робота №8, стор 153
# Тема: Створення програм із використанням функцій користувача
# Ігрова програма Спіймай кнопку
# Скачати смайлик через ПКМ і записати як smile.gif в ту ж саму папку,
# що і файл програми стрибаюча_кнопка.py
# Версія для комп'ютера
#
# Дивись нижче, через 31 рядок
# версія для телефона
#
from tkinter import*
from random import randint
import time # Модуль для роботи з часом і таймерами
root=Tk()
root.geometry("300x300+200+100")
root.title("Спіймай кнопку")
clicks=0 #
def b1_click():
global clicks
clicks += 1
lab.config(text=str(clicks))
def clock():
x1=randint(1,300)
y1=randint(1,300)
b1.place(x=x1,y=y1)
root.after(1000, clock)
my_image=PhotoImage(file="smile.gif")
b1=Button(root, command=b1_click, image=my_image)
b1.place(x=40, y=40)
clock()
lab=Label(root, text="*", width=3, bg="blue", fg="white")
lab.pack(expand=1, anchor=NW)
root.mainloop()
#########################################
#
# Версія для телефона(під Pydroid 3)
#
from tkinter import*
from random import randint
import time # Модуль для роботи з часом і таймерами
root=Tk()
root.geometry("300x300+200+100")
root.title("Спіймай кнопку")
clicks=0 #
#
def b1_click():
global clicks
clicks += 1
lab.config(text=str(clicks))
def clock():
x1=randint(1,300)
y1=randint(1,300)
b1.place(x=x1,y=y1)
root.after(1000, clock)
b1=Button(root, width=6, command=b1_click, text="@")
b1.place(x=40, y=40)
clock()
lab=Label(root, text="*", width=3, bg="blue", fg="white")
lab.pack(expand=1, anchor=NW)
root.mainloop()
Завдання
1. Доповнити код програми коментарями
Запитання
1. Навіщо потрібно імпортувати модуль random ?
2. Навіщо потрібно імпортувати модуль time ?
3. З допомогою якого класу створено змінну-об'єкт my_image ?
4. З допомогою якого методу розміщується кнопка у вікні ?
5. У яку змінну записується кількість кліків на кнопку ?
6. Який метод виконує роль вказівки повторення ?
# Практична робота №8, стор 153
# Тема: Створення програм із використанням функцій користувача
# Ігрова програма Спіймай кнопку
# Скачати смайлик через ПКМ і записати як smile.gif в ту ж саму папку,
# що і файл програми стрибаюча_кнопка.py
# Версія для комп'ютера
#
# Дивись нижче, через 31 рядок
# версія для телефона
#
from tkinter import*
from random import randint
import time # Модуль для роботи з часом і таймерами
root=Tk()
root.geometry("300x300+200+100")
root.title("Спіймай кнопку")
clicks=0 #
def b1_click():
global clicks
clicks += 1
lab.config(text=str(clicks))
def clock():
x1=randint(1,300)
y1=randint(1,300)
b1.place(x=x1,y=y1)
root.after(1000, clock)
my_image=PhotoImage(file="smile.gif")
b1=Button(root, command=b1_click, image=my_image)
b1.place(x=40, y=40)
clock()
lab=Label(root, text="*", width=3, bg="blue", fg="white")
lab.pack(expand=1, anchor=NW)
root.mainloop()
#########################################
#
# Версія для телефона(під Pydroid 3)
#
from tkinter import*
from random import randint
import time # Модуль для роботи з часом і таймерами
root=Tk()
root.geometry("300x300+200+100")
root.title("Спіймай кнопку")
clicks=0 #
#
def b1_click():
global clicks
clicks += 1
lab.config(text=str(clicks))
def clock():
x1=randint(1,300)
y1=randint(1,300)
b1.place(x=x1,y=y1)
root.after(1000, clock)
b1=Button(root, width=6, command=b1_click, text="@")
b1.place(x=40, y=40)
clock()
lab=Label(root, text="*", width=3, bg="blue", fg="white")
lab.pack(expand=1, anchor=NW)
root.mainloop()
Завдання
1. Доповнити код програми коментарями
Запитання
1. Навіщо потрібно імпортувати модуль random ?
2. Навіщо потрібно імпортувати модуль time ?
3. З допомогою якого класу створено змінну-об'єкт my_image ?
4. З допомогою якого методу розміщується кнопка у вікні ?
5. У яку змінну записується кількість кліків на кнопку ?
6. Який метод виконує роль вказівки повторення ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий