# Проект. Площа квадрата
from tkinter import* # завантаження в пам'ять модуля tkinter
def area_r(): # функція користувача area_r
a = float(a_entry.get()) # присвоєння змінній а значення
# поля вводу a_entry
s = a*a # обчислення площі квадрата
s = round(s,2) # округлення значення s до сотих
s = str(s) # перетворюємо значення s в рядок
s_label.config( # присвоюємо текстовому значенню
text=s + ' кв.од') # s_label поля text значення s
# Створити вікно
window = Tk() # створюємо вікно з іменем window
#Підписати вікно
window.title(
"Проект: Площа квадрата. Виконав ... ...") # даємо назву вікну
# Вставка малюнка
img = PhotoImage( # пов'язуємо файл зображення
file = 'question_mark.png' ) # із змінною img
imgLbl = Label(window, # пов'язуємо об'єкт виводу
image = img ) # Label із змінною imgLbl
imgLbl.grid( # вставляємо малюнок
row = 0, # в 0-вий рядок
column = 0, # в 0-вий стовпчик
rowspan = 4, # об'єднуємо 4 клітинки вниз
padx = 3, # відступ по х 3 пікселі (pading - відступ)
pady=3 ) # відступ по y 3 пікселі
# Поле вводу сторони квадрата
a_entry = Entry( # пов'язуємо Об'єкт вводу Entry із a_entry
window, #
width=10, # ширина поля 10 пікселів
font=('arial', 24)) # тип шрифта arial, розмір 24
a_entry.grid( # поле вводу буде в
row=0, # 0-му рядку і
column=1) # 1-му стовпчику
# Поле виводу площі
s_label = Label(window, font=('arial', 24), text="...?")
s_label.grid(row=0, column=2, )
# Кнопка обчислення площі
e_button = Button( # пов'язуємо кнопку Button
# із змінною e_button
window, #
text="Розрахунок площі", # надаємо назву кнопці
width=20, # ширина кнопки 20 пікселів
font=('arial', 14),
command = area_r) # до кнопки підключаємо
# функцію area_r
e_button.grid(row=1, column=1, padx = 3, pady=3)
# Кнопка виходу
ex_button = Button(
window,
text="Вихід",
width=20,
font=('arial', 14),
command=window.destroy) # до кнопки підключаємо
# команду виходу destroy
ex_button.grid(row=1, column=2, padx = 3, pady=3)
#
window.mainloop() # зациклюємо всі події у вікні до
# команди вихід
from tkinter import* # завантаження в пам'ять модуля tkinter
def area_r(): # функція користувача area_r
a = float(a_entry.get()) # присвоєння змінній а значення
# поля вводу a_entry
s = a*a # обчислення площі квадрата
s = round(s,2) # округлення значення s до сотих
s = str(s) # перетворюємо значення s в рядок
s_label.config( # присвоюємо текстовому значенню
text=s + ' кв.од') # s_label поля text значення s
# Створити вікно
window = Tk() # створюємо вікно з іменем window
#Підписати вікно
window.title(
"Проект: Площа квадрата. Виконав ... ...") # даємо назву вікну
# Вставка малюнка
img = PhotoImage( # пов'язуємо файл зображення
file = 'question_mark.png' ) # із змінною img
imgLbl = Label(window, # пов'язуємо об'єкт виводу
image = img ) # Label із змінною imgLbl
imgLbl.grid( # вставляємо малюнок
row = 0, # в 0-вий рядок
column = 0, # в 0-вий стовпчик
rowspan = 4, # об'єднуємо 4 клітинки вниз
padx = 3, # відступ по х 3 пікселі (pading - відступ)
pady=3 ) # відступ по y 3 пікселі
# Поле вводу сторони квадрата
a_entry = Entry( # пов'язуємо Об'єкт вводу Entry із a_entry
window, #
width=10, # ширина поля 10 пікселів
font=('arial', 24)) # тип шрифта arial, розмір 24
a_entry.grid( # поле вводу буде в
row=0, # 0-му рядку і
column=1) # 1-му стовпчику
# Поле виводу площі
s_label = Label(window, font=('arial', 24), text="...?")
s_label.grid(row=0, column=2, )
# Кнопка обчислення площі
e_button = Button( # пов'язуємо кнопку Button
# із змінною e_button
window, #
text="Розрахунок площі", # надаємо назву кнопці
width=20, # ширина кнопки 20 пікселів
font=('arial', 14),
command = area_r) # до кнопки підключаємо
# функцію area_r
e_button.grid(row=1, column=1, padx = 3, pady=3)
# Кнопка виходу
ex_button = Button(
window,
text="Вихід",
width=20,
font=('arial', 14),
command=window.destroy) # до кнопки підключаємо
# команду виходу destroy
ex_button.grid(row=1, column=2, padx = 3, pady=3)
#
window.mainloop() # зациклюємо всі події у вікні до
# команди вихід