Графічний інтерфейс.Площа квадрата

# Проект. Площа квадрата
from tkinter import*           # завантаження в пам'ять модуля tkinter

def area_r():                     # функція користувача area_r   
    a = float(a_entry.get())  # присвоєння змінній а значення
                                         # поля вводу a_entry
    s = a*a                          # обчислення площі квадрата
    s = round(s,2)               # округлення значення s до сотих  
    s = str(s)                       # перетворюємо значення s в рядок
    s_label.config(              # присвоюємо текстовому значенню 
        text=s + ' кв.од')        # s_label поля text значення s  

# Створити вікно
window = Tk()                 # створюємо вікно з іменем window    
#Підписати вікно
window.title(
 "Проект: Площа квадрата. Виконав ... ...")   # даємо назву вікну

# Вставка малюнка
img = PhotoImage(                 # пов'язуємо файл зображення      
  file = 'question_mark.png' )   # із змінною img 
imgLbl = Label(window,           # пов'язуємо об'єкт виводу             
               image = img )            # Label із змінною imgLbl 
imgLbl.grid(                    # вставляємо малюнок       
     row = 0,                     # в 0-вий рядок   
     column = 0,               # в 0-вий стовпчик 
     rowspan = 4,             # об'єднуємо 4 клітинки вниз 
     padx = 3,            # відступ по х 3 пікселі (pading - відступ)
     pady=3 )             # відступ по y 3 пікселі

# Поле вводу сторони квадрата
a_entry = Entry(       # пов'язуємо Об'єкт вводу Entry із a_entry 
    window,                #
    width=10,             # ширина поля 10 пікселів
    font=('arial', 24))   # тип шрифта arial, розмір 24
a_entry.grid(             # поле вводу буде в
    row=0,                  # 0-му рядку і
    column=1)            # 1-му стовпчику

# Поле виводу площі
s_label = Label(window, font=('arial', 24), text="...?")
s_label.grid(row=0, column=2, )

# Кнопка обчислення площі
e_button = Button(            # пов'язуємо кнопку Button   
                                          # із змінною e_button 
    window,                         # 
    text="Розрахунок площі",  # надаємо назву кнопці
    width=20,                            # ширина кнопки 20 пікселів
    font=('arial', 14),
    command = area_r)            # до кнопки підключаємо
                                                # функцію area_r
e_button.grid(row=1, column=1, padx = 3, pady=3)

# Кнопка виходу
ex_button = Button(
    window,
    text="Вихід",
    width=20,
    font=('arial', 14),
    command=window.destroy)   # до кнопки підключаємо
                                                   # команду виходу destroy
ex_button.grid(row=1, column=2, padx = 3, pady=3)            
                                          #
window.mainloop()            # зациклюємо всі події у вікні до
                                          # команди вихід