Проект. Ловець бульбашок 2

 Практична робота 3, стор 72, Інформатика 7 Бондаренко 2020

Тема: Моделювання руху об'єктів.
Завдання: скласти ігрову програму Ловець бульбашок.

На ігровому полотні через певні проміжки часу з'являються бульбашки, що рухаються, відбиваючись від меж вікна.

Гравець знищує бульбашки, клацаючи їх. Якщо кількість бульбашок у вікні перевищує 10, гра припиняється.

Код програми наводиться нижче. Всі коментарі можна прочитати в підручнику.

Запитання
1.Які модулі використовуються в програмі ?
2. Які розміри має полотно canvas ?
3. В яку змінну записана кількість бульбашок при якій гра зупиняється ?
4. Які атрибути мають екземпляри класу Bub ?
5. Які методи мають екземпляри класу Bub ?
6. Який метод створює бульбашку та які він має атрибути ?
7. Які вказівки забезпечують відбивання бульбашок від країв ?
8. Який метод обробляє клацання ЛКМ на бульбашку ?
9. Яку дію виконує функція play() ?
10. Який метод вилучає бульбашку ?

Завдання для самостійного виконання 
1. В програмі діаметр усіх бульбашок однаковий. Зробіть так, щоб бульбашка під час створення отримувала випадкове значення діаметра від 20 до 40 пікселів